МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ «ЛІМПОПО»
Методика проведення гри «Лімпопо»
Учитель у блокноті набирає текстовий файл запитань до кожного туру гри.
Кількість питань у файлі – 36. Файл зберігають у папку Wopros.
Також у папку Picture зберігають графічний файл до кожного туру гри форматуbmp aбo jpg.
Перед грою ділимось на дві команди, обираємо капітанів та назви команд.
Правильна відповідь відкриває один сектор зображення. За правильну відповідь нараховується 10 балів. Команда, яка впізнала зображення по фрагментах, отримує 30 балів.
Ведучий оцінює відповідь учасників та нараховує бали кожній команді. В кінці гри оголошує команду-переможця.
Клацання мишкою по відритому сектору показує все зображення
Доброго ранку.Дуже цікава програма для учнів. Але в мене виникли наступні проблеми при роботі з програмою. Я так розумію,що оцінюючи відповідь"вірно" чи "невірно" результат автоматично повинен обраховуватись у вікні.(див.зображення 1). А цього не відбувається. І одночасно відкрити зразу два вікна теж проблематично.Що порадите? Дякую.
ВідповістиВидалити