Комп'ютерні тестові програмні засоби
Мають свої, особливості, які необхідно враховувати при їх розробці. Аналіз інформації на екрані монітора комп'ютера часто утруднений через невірну подачу матеріалу. Хоча саме комп'ютеризоване тестування має свої переваги і перспективи вживання в освіті. Особлива роль тут належить комп'ютерно-індивідуальному тестуванню, коли кожному випробовуваному пред'являється унікальний набір завдань. Виявлення індивідуальних особливостей дитини за допомогою комп'ютерних тестів дозволяє говорити про їх актуальність для сучасної системи освіти, зокрема для ступеня освоєння художньої діяльності дитини.
Комп'ютерні програми, що використовуються для проведення тестування, - це інструменти для проведення повного циклу тестування - починаючи з розробки тесту і закінчуючи обліком і аналізом результатів. Можливості комп'ютерних засобів дозволяють поєднувати звукові і зорові форми пред'явлення тестових завдань. Комп'ютерні тести повинні бути адаптовані до реального учбового процесу. Одна з головних вимог до комп'ютерних тестів - багатоваріантність. Багатоваріантність повинна бути двох типів: по-перше, за даними завдань, по-друге, по порядку їх пред'явлення. Реалізація цієї вимоги знімає відразу дві організаційні проблеми: списування і запам'ятовування відповідей.
Комп'ютерні програми, що використовуються для проведення тестування, - це інструменти для проведення повного циклу тестування - починаючи з розробки тесту і закінчуючи обліком і аналізом результатів. Можливості комп'ютерних засобів дозволяють поєднувати звукові і зорові форми пред'явлення тестових завдань. Комп'ютерні тести повинні бути адаптовані до реального учбового процесу. Одна з головних вимог до комп'ютерних тестів - багатоваріантність. Багатоваріантність повинна бути двох типів: по-перше, за даними завдань, по-друге, по порядку їх пред'явлення. Реалізація цієї вимоги знімає відразу дві організаційні проблеми: списування і запам'ятовування відповідей.
Власний програмний засіб TEST
Призначений для проведення тестування у формі запитання – читири варіанти відповіді. Виставляє бал за тестування, а також заносить до файлу результати тестування – прізвище, ім’я, по батькові та клас учня, отриманий бал за тестування, дату тестування та назву тесту.
Файл тесту набирається у Word та зберігається у текстовому (txt) форматі. Це дає змогу контролювати орфографію при введенні тексту тесту.
Формат файлу тесту:
- перший рядок – назва тестування (теми)
Далі рядки періодично повторюються:
- рядок запитання
- правильний варіант відповіді (перший)
- неправильний варіант відповіді (другий)
- неправильний варіант відповіді (третій)
- неправильний варіант відповіді (четвертий)
і так далі. Правильний варіант відповіді повинен бути обов’язково першим – після рядка запитання
Файл тесту повинен знаходитись в папці програми. Хоча це не обов’язково. При запуску програма у вікні вибору файлів показує папку, з якої вона запущена. Якщо там є файли тестів, то вони будуть показані у вікні вибору файлів
Перший запуск – введення персональних даних учня
Далі вибираємо файл тесту
Потім проводимо тестування
У кінці тестування отримуємо оцінку
Також учитель може відкрити файл логів тестування та подивитися результати тестування учня за будь-який час. Це файл log без розширення, який знаходиться у папці програми. Він має текстовий формат.
СКЛАД ФАЙЛУ ТЕСТУ
1 рядок - назва тексту
далі рядок - питання, чотири рядки після питання - чотири варіанти відповіді, перший рядок вірний варіант
Приклад:
Залікова оцінка за рік
Інформація, записана на диск, яка має ім'я - це...
файл
каталог
сектор
сукупність даних
Інформація, записана на диск, яка має ім'я - це...
файл
каталог
сектор
сукупність даних
Немає коментарів:
Дописати коментар