У вибраному самостійно середовищі програмування розробіть проект Мішень, у якому за введеними в текстові поля дійсними числами х та у (мал) у вікні повідомлення буде виведено повідомлення «Вітаємо! Влучний постріл!», якщо точка з координатами: (*; у) належить заштрихованій області, та повідомлення «Шкода, не влучив!» — в іншому разі.
Створюємо інтерфейс.
Вибір типу мішені через RadioButton1 та
RadioButton2. Введення координат через Edit1 та Edit2. Виведення результату
пострілу на Label4 (властивість Caption очищена, щоб можна було встановити розміри AutoSize - False). Рисунки мішеней створені засобами
Word, через скріншот та
за допомогою Paint створені графічні файли, які потім завантажені в Image1 та Image2.
Пишемо програмний код.
procedure TForm1.Button1Click(Sender:
TObject);
var
X,Y:Real; - оголошення
змінних для координат пострілу
begin
X:=strtofloat(edit1.text);
Y:=strtofloat(edit2.text);
if
RadioButton1.Checked=true then – вибір типу мішені
якщо обраний перший перемикач, обчислюється результат по квадратній мішені.
if
(X>=-2) and (X<=2) and (Y>=-2) and (Y<=2) then
label4.Caption:='ВЛУЧИВ!!!'
якщо Х більше рівне -2 і Х менше рівне 2 і У
більше рівне -2 і У менше рівне 2 то на label4 виводиться напис ВЛУЧИВ!!!
else label4.Caption:='ПРОМАЗАВ!!!'
інакше на label4 виводиться напис ПРОМАЗАВ!!!
else
інакше якщо обраний другий перемикач,
обчислюється результат по нахиленій мішені
if
((X>=-2) and (X<=2)) and (abs(y)<=(2-abs(x))) then
label4.Caption:='ВЛУЧИВ!!!'
якщо Х більше рівне -2 і Х менше рівне 2 і
модуль У менше рівне 2- модуль Х то на label4 виводиться напис ВЛУЧИВ!!!
else
label4.Caption:='ПРОМАЗАВ!!!' ;
інакше на label4 виводиться напис ПРОМАЗАВ!!!
end;
Робота програми:
Немає коментарів:
Дописати коментар